Alla inlägg under december 2010

Av Keja - 1 december 2010 13:22


Bjäller Klang..


Ja nu är det bara början av årets mest intensiva månad som kulminerar den 24 dec "Julafton"


Nu ska jag skriva min önsleista och den kommer innehålla både det ena och det andra.


1:Regeringen ratificerar Ilo-konventionen 169,och genast med lag öppna upp alla samebyar för alla samer, för i dag är utanförskap något som inte är acceptabelt.

2:Regeringen kommer till insikt att det är inte bara job och åter jobb som gäller utan en total revidering av socialförsäkringsfrågan, för utanförskap är inte acceptabelt.

3:Regeringen utnämner Maud olofsson (c) till testpilot för ekologisk biogas med placering i hennes utedass, ja utanförskap skall inte accepteras för alla skall vara med och bidraga till en ekologisk omställning.

4:Den Röd-gröna majoriteten i Staare tar sitt ansvar och anslår pengar till mitt medborgarförslag,För utanförskap skall inte accepteras,så nu är det bara för Ann-soife och hennes hangarfartyget (s) att öppna plånboken, men kulturmurveln Cello kan väl spela intenationalen på cello för det stora hangarfartyget när det går på grund i Staare.

5:Till sist jag vill ha fred i hela världen och rent vatten till oss alla ..

Presentation


Välkommen till Stadslappen..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards